انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هر خانواده یک آتش‌نشان داوطلب باید داشته باشد

  • کد خبر: ۱۵۰۹۹۵
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
هر خانواده یک آتش‌نشان داوطلب باید داشته باشد
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد ضمن به اشاره به شعار سازمان آتش‌نشانی که هر خانواده یک آتش‌نشان داوطلب باید داشته باشد. گفت: از ابتدای سال ١۴٠١ در حوزه آموزش شهروندی در سازمان آتش‌نشانی بیش از ۶٣ هزار نفر بالغ بر ۴٠۴ هزار و ١٧٢ دو نفر ساعت آموزش دیده اند. 

به گزارش شهرآرانیوز، مجید فرهادی در گردهمایی پیام‌آوران ایمنی با عنوان «آتش‌نشان داوطلب»، اظهار کرد: همایش آتش‌نشان داوطلب از سالیان سال که در سازمان آتش‌نشانی به شهروندان داوطلب آموزش می‌دهند تا بتوانند در مواقع بحران به کمک آتش‌نشانان بیایند. اما سازماندهی دقیق و خوبی تا به امروز انجام نشده است و استفاده خوب و صریح از آتش‌نشان داوطلب در سطح شهر انجام نگرفته است.

و‌ی افزود:در تمام کشور‌های پیشرفته دنیا ضمن اینکه نیرو‌های رسمی آتش‌نشانی انجام وظیفه می‌کنند نیرو‌های داوطلب نیز در لحظه ایجاد حادثه به کمک آتش نشانان می‌شتابند. تاکنون بالغ بر ١٠ هزار نفر داوطلب آتش‌نشان در سطح مشهد و در حوزه اصناف، مدارس و شهروندی آموزش‌های ارائه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ١۴٠١ در حوزه آموزش شهروندی در سازمان آتش‌نشانی بیش از ۶٣ هزار نفر با همت همکاران مرکز آموزش سازمان آتش‌نشانی و سازمان فرهنگی شهرداری بالغ بر ۴٠۴ هزار و ١٧٢ دو نفر ساعت آموزش دیدند. تمام آموزش‌ها رایگان و سی ساعته است و شعار ما هر خانواده یک آتش‌نشان داوطلب باید داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->